2011. június 6., hétfő

Személyautó POLO 21 éves a reklámfelület

Személyautó POLO 21 éves a hirdetési felület:
Nem lepte meg, csak olvasd el. Vettem egy póló 86 c 1990-ben épült. Én vezetek ezt az autót, amíg egy veterán és hosszabb. Elkezdtem a helyreállítás és lovagolni minden nap már, mert ő ment gond nélkül a műszaki engedélyt. De most DISPLAY. Nem tudok festeni, tehát azt ajánlom autó, mint hirdetési felület vagy szakmunkás. Kérek nincs pénzem, ha nem a reklám, szeretném megjeleníteni az autó csak egy új megvilágításba. Azt is lehet valami nagyon szokatlan. Útközben vagyok a napi élelmiszer-és a környezetvédelem, azaz a reklám fogná fel sok ember. Mint mondtam, egy ingyenes reklámfelület. Tetőcsomagtartó szerelhető is lehet. A költség alkalmazására vonatkozó reklám vagy a festék tudok feltételezni sem, persze, hogy lenne a rész
Lehet, hogy valaki bejelentkezik jó lenne.
Ár: 1 EUR VB