2011. április 28., csütörtök

Roller Sachs Sym maszk 50 robogó, piros

Roller Sachs Sym maszk 50 robogó, piros:
Ajánlom egy robogó márka "Sachs-Sym maszk 50"-ben műszakilag és optikailag jó állapotban. Megkaptam a jet-ski, mint egy ajándék egy barát. Ajánlom, hogy itt én inkább vesz egy autót. A jet-ski volt vásárolt 2004/03/26 egy kereskedő, hogyan kell nézni a számlát. De sajnos nem tudok mondani, ha az eredeti engedély, mert én már nem a regisztrációs papírokat. Ezért tettem 03/2004, de nem tudom. Én is egy "hajólevéllel" a rendőrség, a biztosított végzett a jet-ski, stb (a helyett a papírokat) Én eddig csak egyszer ment egy robogón, és vett néhány tretversuche, hogy a jet-ski volt érintett, mivel a Ez csak úgy áll és hosszú. változtatható szerint a kereskedők, az olaj és egy kicsit be van húzva. Nyissa meg az Ön számára. Én menteni egy kicsit, hogy vesz egy autót. (Én még diák) Max. sebesség: 55 km / h
Ár: 429 EUR VB
01638164515