2011. május 3., kedd

Kis fém drótháló rács Universal / Barrier M100

Kis fém drótháló rács Universal / Barrier M100:
Valóban univerzális 3-részes Stahlflechtgitter 1998, alkalmas sok jármű, az M100 már nem a rács termékcsalád a kis fém. Adatok: magassága 46cm Stahlflechtgitters, állítható magasságú a szorító rudak min. 68 max. 116cm, szélessége 72cm középső rész, alsó szélessége oldalsó 46cm, 45 fokos szögben, szélessége mind a 3 perces rács állítható részek. 104cm max. 144cm, középső rész is használható önmagában, az eredeti hüvelykujj csavar Én cserélni lapos csavarok dióval, szerelni nylon alátét a zaj csökkentésére. Évre történő meghatározásáról szóló modern járművek lenne vizsgálni wg. Kazettás Ég és berendezés, hiszen a Ford Explorer SUV a csavarozott zárójelben. A szerelési útmutató

Az áru értékesítésére, hogy a kirekesztés minden garanciális és garancia. Bár én már le a termék a legjobb tudásom és meggyőződésem, hogy van, mert a technikai összetettség nem kizárt, hogy még számomra ismeretlen vannak hibák. Ezért értem, hogy az én jogi garanciával kerül teljesen, még az én leírását hibákat a többlet. Az áru értékesítésére leírt.

Szállítás: vedd fel csak Otzberg 64 853, illetve 64293 Darmstadt, nem szállítás

Fizetés: előzetes fizetés banki átutalással vagy készpénzben pickup

Telfon elérését csak az esti órákban
Ár: 59 EUR VB
06162-7209692